Producenci
Promocje
Koszula męska lniana
Koszula męska lniana
139,00 zł 129,00 zł
szt.
T-shirt basic z bawełny organicznej
T-shirt basic z bawełny organicznej
59,00 zł 12,00 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Regulamin

 

1. Operatorem sklepu internetowego jest SEMIKO sp. z o.o. z siedzibą w Myślenicach, Klakurki 2a, NIP: 6812075592, KRS 0000777023

2. Zamówienia można składać przez: 

– stronę internetową: https://cbd.com.pl/

– e-mail: sklep@cbd.com.pl

3. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu, adresu e-mail oraz adresu wysyłki oraz opłacenie ceny zamówienia wraz z kosztami wysyłki.

4. Zamówienia składane w dni powszednie po godz. 14:00, w soboty i niedziele oraz w święta rozpatrywane będą od najbliższego dnia roboczego. Przyjęcie zamówienia następuje z chwilą otrzymania przez sklep potwierdzenia zamówienia od klienta. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

5. Zamówienia nie potwierdzone lub nie opłacone nie zostaną zrealizowane. W przypadku niepotwierdzonego zamówienia w przeciągu 2 dni będziemy się kontaktować z Państwem telefonicznie w celu potwierdzenia zamówienia lub jego ewentualnego anulowania.

6. Złożenie zamówienia równoznaczne jest z: 

– wyrażeniem zgody na zawarcie umowy sprzedaży,

– wyrażeniem zgody na przetwarzanie  danych osobowych zgodnie z polityką prywatności,

– oświadczeniem o znajomości i świadomej akceptacji  niniejszego regulaminu oraz zobowiązaniu się do jego przestrzegania. 

7. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

8. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.

9. Ceny towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

10. Płatności można dokonać przelewem bankowym, za pośrednictwem PayU lub przy odbiorze “za pobraniem”.

11. Realizacja zamówienia złożonego przez klienta następuje w ciągu 1-2 dni roboczych w przypadku zakupu za pobraniem lub od momentu wpłynięcia pieniędzy na konto firmowe w przypadku przedpłaty przelewem lub przelewem ekspresowym za pośrednictwem PayU.

12. W tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko osoby kupującej oraz numer zamówienia.

13. W przypadku braku wpłaty po upływie 3 dni od złożenia zamówienia kontaktujemy się z Państwem poprzez email lub telefonicznie. Brak przedpłaty należności za zamówienie w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia powoduje jego anulowanie.

14. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostarczaniu przesyłek wynikające z winy Poczty Polskiej lub innych firm kurierskich. 

15. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni zgodnie z art. 10 ww. ustawy. 

– zwracany towar nie może nosić śladów użycia i powinien być odesłany w stanie, w którym trafił do Kupującego. Dotyczy to również opakowania;

– koszty przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący;

W przypadku stwierdzenia śladów użytkowania towaru, zwrot nie będzie przyjęty, a towar odeślemy na koszt Kupującego.

W przypadku uszkodzenia opakowania, potrącane jest 5% wartości towaru. Są to koszty manipulacyjne oraz związane z koniecznością wymiany opakowania na nowe ponoszone przez sklep. 

Zwroty są rozpatrywane tylko i wyłącznie na podstawie załączonego oryginału paragonu lub faktury zakupu.

Prosimy przed odesłaniem towaru skontaktować się z nami pod nr telefonu 698-987-600 lub e-mailem (sklep@cbd.com.pl). Pozwoli to na ustalenie właściwej procedury zwrotu.

16. Przy odbiorze paczki prosimy sprawdzić, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, wylane, pogniecione itp., należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny (odmowa przyjęcia paczki i powód – uszkodzenie zawartości przez doręczyciela). W tym przypadku będzie to podstawa do złożenia reklamacji przez spółkę SEMIKO u przewoźnika.

17. Sklep nie zwraca kosztu odesłania towaru w przypadku rezygnacji z produktu.

18. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient stwierdzi wadliwość towaru, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres firmy.

19. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzenia podczas transportu prosimy o dołączenie protokołu reklamacyjnego. Koszty, związane z odesłaniem reklamowanego towaru, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

20. W przypadku braku odbioru przesyłki z powodu winy klienta (np. paczka nie podjęta w terminie, braku pieniędzy, zmiana adresu), klient jest zobowiązany pokryć koszty transportu paczki. W takim wypadku koszt jest związany zarówno z wysyłką do klienta jak również ze zwrotem paczki z powrotem do sklepu. Koszt obciążenia wynosi 20zł za zwrot, oraz 20zł za ponowną wysyłkę.

21. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

22. SEMIKO sp. z o. o. zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą “O ochronie danych osobowych”. Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawienia oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. Więcej informacji o tym jak przetwarzamy i chronimy dane osobowe znajdziesz tutaj: https://cbd.com.pl/polityka-prywatnosci/

23. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy przewoźników.

24. Informacje zawarte na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.

25. Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część publikacji lub sklepu nie może być odtwarzana, kopiowana, przechowywana ani przesyłana w jakiejkolwiek formie przez media elektroniczne, mechaniczne, fotokopiujące i inne, bez uzyskania wcześniejszej zgody właściciela praw autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl